Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Τρεις κι ο Έκτορας…

Η Άντα μπαίνει μέσα στην σκηνή μαζί με την Λίζα η οποία ξεφυσάει εκnευρισμένη.

ΑΝΤΑ
(ναζιάρικα) Λιζάκι μου στ’ ορκίζομαι αφού σ’ αγαπάω πολύ!

ΛΙΖΑ
Πάψε, μη βρομίζεις αυτή την λέξη! 

ΑΝΤΑ
Δεν θα σου το έκανα ποτέ αυτό…

ΛΙΖΑ
Όλα τελείωσαν μεταξύ μας! Με πρόδωσες!

ΑΝΤΑ
Μα δεν το ήθελα, τυχαία βρέθηκαν μπροστά μου… Ε, είχα πιει κι ένα ποτηράκι παραπάνω και καταλαβαίνεις!

ΛΙΖΑ
Σε άγγιξαν τόσα ξένα χέρια!

ΑΝΤΑ
Ε, όχι δα και ξένα! Δεν ξέρεις δηλαδή τον Μήτσο, τον Μάρκο, τον Μάνο;;;

ΛΙΖΑ
Και τον Έκτορα, μην ξεχνιόμαστε!


Στην σκηνή μπαίνει ο Έκτορας χαμογελώντας διστακτικά.

ΕΚΤΟΡΑΣ
Γεια, ενοχλώ;

ΑΝΤΑ
(κάνοντας του νόημα να φύγει) Όχι…

ΛΙΖΑ
Τι γυρεύεις εδώ ρε γαϊδούρι!

ΕΚΤΟΡΑΣ
Ήρθα να ξεκαθαρίσω την θέση μου.

ΛΙΖΑ
Μπα, ήρθες να μου πεις πως δεν είναι αυτό που νομίζω;!

ΕΚΤΟΡΑΣ
Βασικά, ΔΕΝ είναι αυτό που νομίζεις…

ΛΙΖΑ
(έξαλλη) Το ‘ξερα! Το ‘ξερα! Το ‘ξερα! Γουρούνι!

ΑΝΤΑ
Καλέ ασ’ τον άνθρωπο να μιλήσει πια, λυσσάρα! 

Η Λίζα την αγριοκοιτά.

ΛΙΖΑ
(στην Άντα) Look who’s talking!
(στον Έκτορα) Είσαι ένας από αυτούς που την άγγιξαν, γυμνοσάλιαγκα!

ΕΚΤΟΡΑΣ
Όχι, εγώ δεν την άγγιξα! Απλά κοιτούσα…

ΛΙΖΑ
Ρε ανώμαλε χιμπατζή, θα σε σκοτώσω!

ΕΚΤΟΡΑΣ
Ε, όχι και χιμπατζής… δεν φτάνει που δεν την άγγιξα!

ΑΝΤΑ
Η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι και πολλά…

ΕΚΤΟΡΑΣ
Ε, πώς να θυμάσαι, αφού ήσουν απασχολημένη με τρεις…

ΑΝΤΑ
(πειραγμένα) Τελείωνε! Πες μας τι θες…

ΕΚΤΟΡΑΣ
Ναι βεβαίως… Το θέμα είναι… πώς να το πω…

ΛΙΖΑ
Να πεις τι;

ΕΚΤΟΡΑΣ
Πως… θέλω να χωρίσουμε…

ΛΙΖΑ
Τι έκανε λέει; Αχ δεν είμαι καλά…

Η Λίζα είναι έτοιμη να καταρρεύσει.

ΑΝΤΑ
(στην Λίζα) Μισό.
Η Άντα τρέχει και φέρνει μια καρέκλα και η Λίζα σωριάζεται πάνω σ’ αυτή. Η Άντα της κάνει αέρα.

ΑΝΤΑ
Καλά είσαι;

ΛΙΖΑ
 (ενώ συνέρχεται) Ρε κουνάβι, θα με παντρευτείς θες δε θες!

ΕΚΤΟΡΑΣ
Καλά είναι…

ΑΝΤΑ
Παντρέψου την να τελειώνουμε…

ΕΚΤΟΡΑΣ
Μα, δεν την θέλω…

ΑΝΤΑ
Θα την πάρεις!

ΛΙΖΑ
(χαμένα-στον κόσμο της, τραγουδώντας) …άλλα λόγια λέτε βρε παιδιά! Τι καμώματα είν’ ετούτα με το ζόρι παντρειά…

ΑΝΤΑ
Μωρή χάζεψες;

ΕΚΤΟΡΑΣ
(στην Άντα) Όχι αλήθεια, δεν μπορώ να την παντρευτώ!

Η Λίζα συνέρχεται και σηκώνεται απότομα από την καρέκλα.

ΛΙΖΑ
Γιατί ρε μυρμηγκοφάγε, λίγη σου πέφτω;

ΕΚΤΟΡΑΣ
Όχι δεν είναι αυτό! Και σταμάτα πια με το ζωικό βασίλειο, ANIMAL PLANET καταντήσαμε!

ΑΝΤΑ
Καλά σου λέει ο άνθρωπος, κρίση ταυτότητας έχει πάθει!

ΕΚΤΟΡΑΣ
Αν και χαζή, LIKE!(κάνοντας την αντίστοιχη κίνηση) 

Η Άντα δίχως να έχει καταλάβει, του γελάει.

ΛΙΖΑ
Αντα;;;

ΑΝΤΑ
(απορημένα) Μμμ;

ΛΙΖΑ
(αγανακτισμένα) Μπούφος;;;

ΑΝΤΑ
(κοιτάζοντας τριγύρω) Που;

(παύση)

ΑΝΤΑ
(στην Λίζα πειραγμένη) Νομίζω με δουλεύεις!

ΕΚΤΟΡΑΣ
Είμαι γκέι!

ΛΙΖΑ-ΑΝΤΑ
(στον Έκτορα έκπληκτες) Με δουλεύεις!

ΕΚΤΟΡΑΣ
…Είπαν ταυτόχρονα και η μία λιποθύμησε!

Η Λίζα λιποθυμάει στην καρέκλα. Η Άντα κοιτάει τον Έκτορα σοκαρισμένη.

ΑΝΤΑ
Είσαι… (με ενθουσιασμό) μέντιουμ!

ΕΚΤΟΡΑΣ
(απότομα) Είμαι γκέι!

ΑΝΤΑ
(με το ίδιο ύφος) Είσαι μέντιουμ γκέι! Yay!

Η Άντα ταρακουνάει την Λίζα από την χαρά της. Εκείνη δεν αντιδράει.

ΑΝΤΑ
Λιζάκι μου ξύπνα, ο Έκτορας είναι μέντιουμ γκέι!

ΕΚΤΟΡΑΣ
Ναι… και τα έχω με τον Μήτσο!

ΑΝΤΑ
Ακούς; Και τα έχει με τον Μήτσο…
(σοκαρισμένη στον Έκτορα) ΤΙ;

Η Άντα λιποθυμάει.
ΕΚΤΟΡΑΣ
Αμάν πια, ούτε μια πλάκα δεν σηκώνουν!
Δεν βαριέσαι, σημασία έχει το αποτέλεσμα…
(χαρούμενα) Μόλις Χώρισα!

Από το κοινό σηκώνεται η Βάλια και πλησιάζει τον Έκτορα.

ΒΑΛΙΑ
Επιτέλους βρε μωρό μου… Πάμε;

Η Λίζα βογκάει και μοιάζει σαν να παραμιλάει.

ΕΚΤΟΡΑΣ
(έντρομος) Πάμε!

Οι δυο τους αγκαλιάζονται και φεύγουν από την σκηνή.
Σβήνουν τα φώτα.

ΤΕΛΟΣ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου